书籍设计作品《泰顺历史三千年》(中国民族摄影艺术出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”优秀奖;书籍设计作品《本土北港》(浙江摄影出版社)、《绿阴冉冉》(中国文史出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”入围奖。《蛙声》(南海出版社)获“2023第十届全国书籍设计艺术展”入围奖

 
One Direction - Nobody Compa -


Nobody Compares

专辑: Take Me Home (Special Deluxe Edition)

歌手: One Direction










You're so pretty when you cry, when you cry

当你哭泣的时候是那么美,当你哭泣的时候

Wasn't ready to hear you say goodbye

我还没有准备好接受你的离开

Now you're tearing me apart, tearing me apart

现在你正在将我的心撕裂,撕裂

You're tearing me apart

你正在将我的心撕裂

You're so London, your own style, your own style

你是如此个性的城市女孩

We're together, it's so good, so girl

我们在一起时那么好,我的女孩

Why are you tearing me apart, tearing me apart?

你为什么要把我的心撕裂

You're tearing me apart

把我的心撕裂

Did I do something stupid, yeah girl, if I blew it

难道我做什么傻事了吗,丫头,如果我做错了

Just tell me what I did, let's work through it

告诉我错哪儿了,让我们一起解决它

There's got to be some way to get you to want me

一定还有什么办法能让你还需要我

Like before

就想从前一样

Cause no one ever looks so good

没有人像你一样那么完美

In a dress and it hurts, Cause I know you won't be mine tonight

你穿着裙子,美到让人心痛,因为我知道你今夜将不属于我

No one ever makes me feel like you do when you smile

当你微笑的时候,再也没有第二个人会让我如此着迷

Baby, tell me how to make it right

宝贝,告诉我该怎么做

Now all of my friends say it's not really worth it

虽然我所有的朋友都告诉我这真不值得

But even if that's true

但是,事实是

No one in the world could stop me from not moving on

没有人可以阻止我沉迷于过去

Baby even if I wanted to, nobody compares to you

宝贝,即使我想忘记,可是没有人能比上你啊

We're so Paris when we kiss, when we kiss

当我们亲吻的时候,我们是如此合拍

I remember the taste of your lipstick

我还记得你嘴唇的味道

Now you're tearing up my heart, tearing up my heart

可是你现在却在将我的心撕碎,撕碎

You're tearing up my heart

你在将我的心撕碎

Did I do something stupid, yeah girl, if I blew it

如果我做错了什么,宝贝

Just tell me what I did, let's work through it

告诉我如何去该,如何解决它

There's gotta be some way to get you to want me

一定还有什么办法让你仍然需要我

Like before

就像以前一样

Cause no one ever looked so good

没有人像你一样那么完美

In a dress and it hurts, Cause I know that you won't mine be tonight

你穿着裙子,美到让人心痛,因为我知道你今夜将不属于我

No one ever makes me feel, like you do when you smile

当你微笑的时候,再也没有第二个人会让我如此着迷

Baby, tell me how to make it right

宝贝,告诉我该怎么做

Now all of my friends say its not really worth it

虽然我所有的朋友都告诉我这真不值得

But even if that's true

但是,事实是

No one in the would could stop me from not moving on even if I wanted to Nobody compares to you

没有人可以阻止我沉迷于过去,宝贝,即使我想忘记,可是没有人能比上你啊

Oh

Nobody compares to you

可是没有人能比上你啊

There's got to be some way to get you to want me like before

一定还有什么办法让你仍然需要我,就像以前一样

Cause no one ever looked so good

没有人像你一样那么完美

In a dress and it hurts Cause I know you won't be mine tonight

你穿着裙子,美到让人心痛,因为我知道你今夜将不属于我

No one ever makes me feel like you do when you smile

当你微笑的时候,再也没有第二个人会让我如此着迷

Baby, tell me how to make it right

宝贝,告诉我该怎么做

Now all of my friends say it's not really worth it

虽然我所有的朋友都告诉我这真不值得

But even if that's true

但是,事实是

No one in the would could stop me from not moving on even if I wanted to

没有人可以阻止我沉迷于过去,宝贝,即使我想忘记,

Nobody compares to you

可是没有人能比上你啊


评论
热度(2)
Top

© 黃少混設計 | Powered by LOFTER