书籍设计作品《泰顺历史三千年》(中国民族摄影艺术出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”优秀奖;书籍设计作品《本土北港》(浙江摄影出版社)、《绿阴冉冉》(中国文史出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”入围奖。《蛙声》(南海出版社)获“2023第十届全国书籍设计艺术展”入围奖

 
Moonrise - Sandra Lyng


Moonrise

专辑: Moonrise

歌手: Sandra Lyng










Look

看好了

I get it boy

我终于得到我想要的

play it cool

放轻松 别那么紧张

Like i'm just a toy

把我当做你梦寐以求的芭比娃娃

So hush, don't you say it boy

嘘 别说出来

Cause i know

因为我早已心知肚明

Now we gonna destroy

现在我们要摧毁世界

 

You can be tough

粗暴一点

say thats enough

大声说出你已经受够了

But never to mean

但绝不意味

but to extreme

我们铤而走险

you can be wrong

你也许犯了错

but usually right

但我们做的就是对的

I thought you'd be mine, by this time

到了此刻 你终于属于我了

 

You are nothing but a memory

你就像挥之不去的记忆

still you make me more like crazy

仍然让我如痴如醉

Why did we, we let the sun come up

我们为什么在破晓散发曙光

Why did we let the moon go down

我们为什么让夜晚不复存在

we let the moon go down, down, down

我们能让月亮也坠落

we let the moon go down

我们能让月亮也坠落

we let the moon go down, down, down

我们能让月亮也坠落

 

I know we had our fun

这就是我们的欢乐时光

never liked

这从来不是

being on my own

属于我一个人的乐趣

baby please, say its not gone

宝贝 快告诉我你的热情绝不褪去

cause we, never felt to wrong

因为我们从不会做错什么

 

you can be tough

粗暴一点

say thats enough

大声说出你已经受够了

but never to mean

但绝不意味

but to extreme

我们铤而走险

you can be wrong

你也许犯了错

but usually right

但我们做的就是对的

I thought you be mine, by this time

到了此刻 你终于属于我了

 

you are nothing but a memory

你就像挥之不去的记忆

still you make me more like crazy

仍然让我如痴如醉

why did we, we let the sun come up

我们为什么在破晓散发曙光

why did we let the moon go down

我们为什么让夜晚不复存在

we let the moon go down, down, down

我们能让月亮也坠落

we let moon go down

我们能让月亮也坠落

we let the moon go down, down, down

我们能让月亮也坠落

 

you are nothing but a memory

你就像挥之不去的记忆

still you make me more like crazy

仍然让我如痴如醉

why did we, we let the sun come up

我们为什么在破晓散发曙光

why did we let the moon go down

我们为什么让夜晚不复存在

we let the moon go down, down, down

我们能让月亮也坠落

we let the moon go down

我们能让月亮也坠落

we let the moon go down, down,down

我们能让月亮也坠落


评论
热度(3)
Top

© 黃少混設計 | Powered by LOFTER