书籍设计作品《泰顺历史三千年》(中国民族摄影艺术出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”优秀奖;书籍设计作品《本土北港》(浙江摄影出版社)、《绿阴冉冉》(中国文史出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”入围奖。《蛙声》(南海出版社)获“2023第十届全国书籍设计艺术展”入围奖

 
Higher - Cajsa Siik








Higher

专辑: Higher

歌手: Cajsa Siik

作曲 :  Cajsa Nilsson Pehrsson

作词 :  Cajsa Nilsson Pehrsson











What if a dream could tell me how

如果一个梦想能告诉我如何

What if a minute was forever

如果一分钟是永恒的

Now I am climbing out of my mind

现在,我爬出我的心

Now I can sense you even better

现在我可以感觉你更好

Crystals in an open sky

天空中的水晶

Lose you left to figure out

失去你留下的数字

Higher

更高的

I can feel it coming down

我能感觉到它的到来

It all makes sense when you're around

当你在身边的时候,这一切都是有意义的

Higher

更高的

I was floating on my

我漂浮在我的

Can you see what I see

你能看到我看到的吗

Nothing is holding us back

没有什么事阻碍我们

Can you feel what I feel

你能感受到我的感受吗

Once upon a time you see

你能感受到我的感受吗

Someone told you how to be

有人告诉你怎么做

Higher

更高的

No one told us to forget

没有人告诉我们忘记

We may love without regret

我们可以爱没有遗憾

Higher

更高的

That's my whole truth

这是我的全部真相

That's my whole truth

这是我的全部真相

That's my whole truth

这是我的全部真相

That's my whole truth

这是我的全部真相

That's my whole truth

这是我的全部真相

That's my whole truth

这是我的全部真相

That's my whole truth

这是我的全部真相

That's my whole truth

这是我的全部真相

Crystals in an open sky

天空中的水晶

Lose you left to figure out

失去你留下的数字

Higher

更高的

I can feel it coming down

我能感觉到它的到来

It all makes sense when you're around

当你在身边的时候,这一切都是有意义的

Higher

更高的

Once upon a time you see

一旦你看到

Someone told you how to be

有人告诉你怎么做

Higher

更高的

No one told us to forget

没有人告诉我们忘记

We may love without regret

我们可以爱没有遗憾

Higher

更高的

What if a dream could tell me how

如果一个梦想能告诉我如何

What if a minute was forever

如果一分钟是永恒的

Now I am climbing out of my mind

现在,我爬出我的心

Now I can sense you even better

现在我可以感觉你更好


评论
热度(6)
Top

© 黃少混設計 | Powered by LOFTER