书籍设计作品《泰顺历史三千年》(中国民族摄影艺术出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”优秀奖;书籍设计作品《本土北港》(浙江摄影出版社)、《绿阴冉冉》(中国文史出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”入围奖。《蛙声》(南海出版社)获“2023第十届全国书籍设计艺术展”入围奖

 
Kiss The Night (Oren Chill) -

Kiss The Night (Oren Chill) 

专辑: Women's Whims

歌手: Snow Flakes Rishabh Joshi / Ekatherina April








I don’t wanna fall asleep

我无心入眠

My night is day

白昼一般的夜

When you are far, far away

当你远去

Many times I tried to be

我心曾尝试

Next to you

不断靠近你

Loving you in my fairytale

与你在童话中坠入爱河

Kiss the night

亲吻这美丽的夜

Share your dream with me

与我分享你的美梦

Share your dream with me,Then I might fall asleep

共享美梦,我才能安心入眠

Kiss the night

亲吻这美丽的夜

Immerse yourself in me

倾心于我

Immerse yourself in me

沉浸于爱河

Then I might fall asleep

我才能安心入眠

The one I’m lying to is me

我对自己撒谎

The way I feel

我能感觉到

Some might explain easily

有些事能轻言以释

Every night I talk to you

在梦里

In my dream

与你共谈的每个夜晚

Your voice is all I need to hear

我只愿听见你的声音

Kiss the night

亲吻这美丽的夜

Share your dream with me

与我分享你的美梦

Share your dream with me

共享美梦

Then I might fall asleep.

我才能安心入眠

Kiss the night

亲吻这美丽的夜

Immerse yourself in me

倾心于我

Immerse yourself in me

沉浸于爱河

Then I might fall asleep

我才能安心入眠

Kiss the night

亲吻这美丽的夜

Share your dream with me

与我分享你的美梦

Share your dream with me

共享美梦

Then I might fall asleep.

我才能安心入眠

Kiss the night

亲吻这美丽的夜

Immerse yourself in me

倾心于我

Immerse yourself in me

沉浸于爱河

Then I might fall asleep.

我才能安心入眠


评论
热度(5)
Top

© 黃少混設計 | Powered by LOFTER