书籍设计作品《泰顺历史三千年》(中国民族摄影艺术出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”优秀奖;书籍设计作品《本土北港》(浙江摄影出版社)、《绿阴冉冉》(中国文史出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”入围奖。《蛙声》(南海出版社)获“2023第十届全国书籍设计艺术展”入围奖

 
Every Breath You Take - Karen Souza


Every Breath You Take

专辑: Karen Souza Essentials

歌手: Karen Souza






Every breath you take

你的每一次呼吸

Every move you make

你的一举一动

Every bond you break,

你每一次的食言

every step you take

你离开我踏出的每一步

I'll be watching you

我都看在眼里

 

Every single day

每一天

Every word you say

你说的每一句话

Every game you play,

你玩的每一个把戏

every night you stay

你留下来的每一夜

I'll be watching you

我都在关注着你

 

Oh, can't you see

哦 你还不明白吗

You belong to me?

你是属于我的

How my poor heart aches

我脆弱的心是如此刺痛

With every step you take

随着你离我而去的每一步

 

Every move you make

你的一举一动

Every bow you break

你每一次的食言

Every smile you fake,

你佯装的每丝微笑

every claim you stake

你每个苛刻的要求

I'll be watching you

我都看在眼里

 

Since you've been gone

自从你离去后

I've been lost without a trace

我茫然无依

I can only see your face

你的模样萦绕不去

I dream at night,

在我长夜的睡梦里

I look around,

我四处寻找

but it's you I can't replace

却发现你无可取代

I feel so cold,

我感觉如此寒冷

and I long for your embrance

多么渴望你的拥抱

I keep crying baby, baby please

我泪流不止 宝贝我求求你

 

Oh, can't you see

哦 你还不明白吗

You belong to me?

哦 你还不明白吗

How my poor heart aches

我脆弱的心是如此刺痛

With every step you take

随着你离我而去的每一步

Every move you make

你的一举一动

 

Every vow you break

你每一次的食言

Every smile you fake,

你佯装的每丝微笑

every claim you stake

你每个苛刻的要求

I'll be watching you

我都看在眼里

 

Every smile you fake

你佯装的每丝微笑

Every claim you stake

你每个苛刻的要求

I'll be watching you

我都看在眼里

Every smile you fake

你佯装的每丝微笑

I'll be watching you

我都看在眼里

Every claim you stake

你每个苛刻的要求


评论
热度(1)
Top

© 黃少混設計 | Powered by LOFTER