书籍设计作品《泰顺历史三千年》(中国民族摄影艺术出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”优秀奖;书籍设计作品《本土北港》(浙江摄影出版社)、《绿阴冉冉》(中国文史出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”入围奖。《蛙声》(南海出版社)获“2023第十届全国书籍设计艺术展”入围奖

 
Baby Please - Honne


Baby Please

专辑: Warm On A Cold Night

歌手: Honne






I've been think about you girl lately

我最近一直在想着你女孩

It's hard to get you out of my mind

我无法将你从我的脑海中抹去

And I just made it come lightly

我正让它轻轻地侵入我的脑海

And I think I regret this

我觉得我有些后悔了

For the rest of my life

为了我剩下的人生

 

My baby please

我的宝贝 拜托了

Want you come back to me

我希望你回到我的身边

Oh my baby please

Oh 我的宝贝 拜托了

Want you run back to me

我希望你快点回到我的身边

Oh my baby please please please

Oh 我的宝贝 拜托 拜托 拜托了

Want you come back

希望你回到我的身边

For the rest

为了我

The rest of my life

我剩下的人生

 

I've been trying to reach you girl dayly

我在试着每天都接近你

but I just can't get through to your life

但是我就是无法进入你的生活

And I will come not given

我再也不会回头

But it don't want to see you through place met

不想在曾经的地方再遇见你

And nothing I will regret this

而且我将不为此后悔

For the rest of my life

为了我剩下的人生

 

My baby please

宝贝 拜托了

Want you come back to me

想要你回到我的身边

Oh my baby please

Oh 我的宝贝 拜托了

The crawl back to me

快点回到我的身边吧

Oh my baby please please please

Oh 我的宝贝 拜托 拜托 拜托了

Want you come back

希望你快点回来

For the rest

为了我

The rest of my life

我剩下的生命

 

Oh baby found the rest

Oh 宝贝 找到我剩下的

The rest of my life

剩下的生命

 

I want you come back

我希望你快点回来

Girl want you come back

女孩我希望你回来

 

My baby please

我的宝贝求求你

Want you come back to me

希望你能够回到我的身边

Oh my baby please

Oh 我的宝贝 拜托了

Want you run back to me

希望你跑回我怀里

Oh my baby please please please please please

Oh 我的宝贝 拜托 拜托 拜托了 拜托了

Want you come back

希望你能够回来

 

Oh my baby please

Oh 我的宝贝 拜托了

Want you run back to me

希望你快点回到我的身边

Oh my baby please

Oh 我的宝贝 拜托了

The crawl back to me

快点回到我的身边

Oh my baby please please please please please

Oh 我的宝贝 拜托 拜托 拜托了 拜托了

Want you come back

希望你能够回来


评论
Top

© 黃少混設計 | Powered by LOFTER