书籍设计作品《泰顺历史三千年》(中国民族摄影艺术出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”优秀奖;书籍设计作品《本土北港》(浙江摄影出版社)、《绿阴冉冉》(中国文史出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”入围奖。《蛙声》(南海出版社)获“2023第十届全国书籍设计艺术展”入围奖

 
You're Too Pretty - Di Johnston





专辑: The Shanghai Restoration Project Presents: Di Johnston

歌手: Di Johnston


All it really took was a look from across the room
都怪我看了一眼房間然後看到你

I caught your eye and I knew I was doomed
那一刻我就無法自拔了

To fall deeply for the idea of you and me
滿腦子都是和你在一起的畫面

Together could I ever make this dream come true? 
也許在一起就能美夢成真

 

Imagine my sweet surprise
當你說你也對我一見鐘情時

When you said you felt likewise
你能想象我那甜蜜的驚喜感嗎

 

And I thought “You’re so pretty” 
然後我就想啊“哇塞好帥!”

But too pretty for someone like me
但是我卻配不上你那麼帥的人

I just want this feeling to go away
啊!我怎麼可以這樣想!

You’re too pretty for a girl like me
不對不對!你就是那種和我般配的帥哥!

 

If they ask I would sing all your praises
如果別人問起你 我就會歌唱讚美你

Tell them all about your charms and grace
告訴他們你的魅力你的美德

And how you’d always say that you’d take me so many places
還有你說過的那些你會帶我去的好地方

Will they only see a perfect face? 
這樣的話他們還會認為你只是臉好看嗎

 

Now I’m spending all my time on your outside
現在我被你的帥氣迷住了

But with every pretty face there’s only downside
但是有時候帥氣背後也是有故事的

 

And I thought “You’re so pretty” 
你真的太帥

But too pretty for someone like me
可我又配不上你

I just want this feeling to go away
我只想別再這樣想了

You’re too pretty for a girl like me
但是沒錯 你就是和我般配的王子

 

I suppose that I was hoping to prove them all wrong
我想透過你的外表

That I can get past your surface
去體會你的內在

To the innermost secrets
來告訴世人你真的很好

But I keep getting stuck because
可是我還是無法深入

You’re so pretty
因為你太帥

 

And I thought “You’re so pretty” 
你是那麼帥

But too pretty for someone like me
對我這樣的女孩真是帥過分了

I just want this feeling to go away
我只希望自己別再那麼想

You’re too pretty for a girl like me
你正是我的白馬王子

 

And I thought “You’re so pretty” 
你好帥

But too pretty for someone like me
但是太帥

I just want this feeling to go away
我不可以那樣想

You’re too pretty for a girl like me
你是我的白馬王子

 

All it really took was a look from across the room I caught your eye
真的不該看那一眼

To fall deeply for the idea of you and me together
活該和你墜入愛河


评论
热度(11)
Top

© 黃少混設計 | Powered by LOFTER