书籍设计作品《泰顺历史三千年》(中国民族摄影艺术出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”优秀奖;书籍设计作品《本土北港》(浙江摄影出版社)、《绿阴冉冉》(中国文史出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”入围奖。《蛙声》(南海出版社)获“2023第十届全国书籍设计艺术展”入围奖

 
Stay With Me - Sam Tsui


Stay With Me

专辑: Stay With Me

歌手: Sam Tsui




Guess it's true

我想这是真的

I'm not good at a one night stand

我并不擅长一夜情

But I still need love

但我仍离不开爱情

'cause I'm just a man

我只是一个男人

These nights never seem to go to plan

有些夜晚总不按计划进行

I don't want you to leave

我不想你离开

Will you hold my hand

期盼你能挽着我的手

Oh won't you stay with me

留下来和我在一起吧

'Cause you're all I need

因为你就是我需要的一切

This ain't love it's clear to see

很明显这不是爱情

But darling stay with me

可是亲爱的,和我在一起吧

Why am I so emotional

为何我如此激动

No it's not a good look

这看起来并不怎么样

gain some self control

我必须控制好我自己

Deep down I know this never works

深知这根本行不通

But you could lay with me

但你可以睡在我身边

So it doesn't hurt

这样我的心就不会痛

Oh won't you stay with me

留下来和我在一起吧

'Cause you're all I need

因为你就是我需要的一切

This ain't love it's clear to see

很明显这不是爱情

But darling stay with me

可是亲爱的,和我在一起吧

Oooh ... ...

哦......

Oh won't you stay with me

留下来和我在一起吧

'Cause you're all I need

因为你就是我需要的一切

This ain't love it's clear to see

很明显这不是爱情

But darling stay with me

可是亲爱的,和我在一起吧

Oh won't you stay with me

留下来和我在一起吧

'Cause you're all I need

因为你就是我需要的一切

This ain't love it's clear to see

很明显这不是爱情

But darling stay with me

可是亲爱的,和我在一起吧


评论
热度(3)
Top

© 黃少混設計 | Powered by LOFTER