书籍设计作品《泰顺历史三千年》(中国民族摄影艺术出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”优秀奖;书籍设计作品《本土北港》(浙江摄影出版社)、《绿阴冉冉》(中国文史出版社)获“2019中国最美旅游图书设计奖”入围奖。《蛙声》(南海出版社)获“2023第十届全国书籍设计艺术展”入围奖

 
Whenever You Call - Mariah Carey、Brian McKnight




专辑: #1's

歌手: Mariah Carey / Brian McKnight

作曲 :  Mariah Carey/Walter Afanasieff

作词 :  Mariah Carey/Walter Afanasieff


Love wandered inside
当内心爱意弥漫

Stronger than you

Stronger than I
你我都只能缴械

And now that it has begun
爱的种子一旦发芽

We cannot turn back
便没法倒退

We can only turn into one
我们只需相依相爱

I won’t ever be too far away to feel you
从不想因远离而漠然

And I won’t hesitate at all
或许我根本不应该犹豫

Whenever you call
无论何时你呼唤我

And I’ll always remeber
我此生难忘

The part of you so tender
你的温柔

I’ll be the one to catch you fall
我会搀扶着你

Whenever you call
无论何时你需要我

And I’m truly inspired
我得到了真实的启示

Finding my soul
寻觅我的灵魂

There in your eyes
在你的双眸里

And you

Have opened my heart
解开我尘封的心

And lifted me inside
将我从深渊救起

By showing me yourself
用自己装点了灰白的我

Undisguised
真心一片

I won’t ever be too far away to feel you
我不想因远离而漠然

And I won’t hesitate at all
或许我根本不应该犹豫

Whenever you call
无论何时你呼唤我

And I’ll always remeber
我此生难忘

The part of you so tender
你的温柔

I’ll be the one to catch you fall
我会搀扶着你

Whenever you call
无论何时你需要我

(MC: Uuuuuh)

And I will breathe for you each day
我会每天伴着你的气息

Comfort you through all the pain
安慰你的痛楚

Gently kiss your fears away
用一个轻吻打消你的忧虑

You can turn to me and cry
你每每朝我失声痛哭

Always understand that I
但总会明白我

Give you all I am inside
我的内心

I won’t ever be too far away to feel you
我不想因远离而漠然

And I won’t hesitate at all
或许我根本不应该犹豫

Whenever you call
无论何时你呼唤我

I won’t ever be too far away to feel you
我不想因远离而漠然

And I won’t hesitate at all
或许我根本不应该犹豫

Whenever you call
无论何时你需要我

And I’ll always remeber
我此生难忘

The part of you so tender
你的温柔

I’ll be the one to catch you fall
我会搀扶着你

Whenever you call
无论何时你需要我

Whenever you call
无论何时你呼唤我

Whenever you
无论何时

Call
你呼唤我


评论(1)
热度(5)
Top

© 黃少混設計 | Powered by LOFTER